Cariere

Succesul nostru nu ar fi posibil fără oamenii care formează DELTATEL. De aceea, la fiecare nivel al organizației ne asumăm răspunderea pentru dezvoltarea unui mediu de lucru care încurajează implicarea și motivația angajaților noștri, atingerea atât a țelurilor comune, cât și a celor personale, recunoașterea și răsplătirea realizărilor.

Departamentul de Resurse Umane Deltatel asigură politici, practici și instrumente de lucru în spiritul următoarelor principii:

Comunicare deschisă

Mediul în care ne desfășurăm activitatea trece permanent prin transformări și modificări. Pentru a ne menține nivelul de performanță, căutăm întotdeauna să îmbunătățim modul în care lucrăm și încurajăm găsirea de idei și soluții noi, prin promovarea unui mediu de lucru bazat pe dialog, încredere și respect reciproc.

Suport adecvat

Asigurarea sprijinului necesar integrării și dezvoltării profesionale și personale este o prioritate pentru noi. Investim în programe de instruire și training care ne permit să fim mereu în pas cu cele mai avansate tehnologii. Încurajăm munca în echipă și colegialitatea, aceste atribute reprezentând puncte esențiale în dezvoltarea competențelor angajaților noștri.

Incurajarea motivației și implicării

Implementăm un program unitar de Performance Management, în cadrul căruia sunt stabilite obiective la nivel individual, în colaborare cu angajații, se urmărește periodic realizarea acestor obiective și sunt evaluate performanțele fiecăruia. Recunoașterea realizărilor și implicării constituie bazele pe care ne sprijinim în programele de dezvoltare a carierei pe care le dezvoltăm.

Echitate, siguranță și sănătate

În activitatea noastră folosim proceduri și standarde care asigură corectitudinea și echitatea în raport cu fiecare angajat. Pe lăngă programele de promovare a sănătății și securității la locul de muncă, prioritare pentru noi, printr-un management flexibil, oferim programe de lucru personalizate, programe sportive, finanțăm servicii medicale pentru angajați în colaborare cu centre de medicină.

Senior recruitment specialist

We are looking for a Senior recruitment specialist to join our HR Team.

DETALII

NOC/GNOC Network change analyst

Provide Network Change Management services to ensure that the impact of planned network changes are minimized and do not cause unexpected impacts to the customer’s network.
Manage and monitor the implementation of change requests to ensure they follow the change management process.

DETALII

Nokia GSD – Network Implementation Engineer

Within the Nokia GSD NI department, responsible for Global Service Delivery, we are looking for a senior NI Engineer (Senior Network Implementation Engineer).

DETALII

Procurement Manager

DETALII

Tendering support

DETALII

Professional Incident Management

DETALII

Financial reporting analyst

We are looking for a Financial reporting analyst to join our Financial Team.

DETALII

Nokia GSD – Expert NI/NPO Engineer

Within the Nokia GSD NI/NPO department, responsible for Global Service Delivery, we are looking for an Expert NI/NPO Engineer (Expert Network Implementation Engineer/Expert Network Planning and Optimisation).

DETALII

Service Analyst

We are looking for new colleagues who have a passion for making things work and are willing to contribute with creative, out of the box solutions to problems arising in a dynamic environment, under high pressure. We want you to be part of our partner`s Global Network Operations Center and collaborate within diverse and multinational teams.

DETALII